به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ در راستای تعامل دولت با مردم و ایجاد فرصتی برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسوولین و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنان، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از طریق خط تلفنی ۱۱۱ ( مرکز سامد) برای پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم استان و جامعه هدف بهزیستی حضور پیدا کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران پس از گفتگو با هم استانی های عزیز برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستانها و حصول نتیجه بررسی ها، دستورات لازم را صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد